۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

علم و دانش از مولفه‌های قدرت هر کشوری است

علم و دانش از مولفه‌های قدرت هر کشوری است

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: علم و دانش یکی از مولفه‌های قدرت است و برای عزت و سربلندی کشور باید سراغ علم و دانش برویم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی صبح سه شنبه در مراسم جشن عاطفه‌ها که در مدرسه هنرستان آفرینش برگزار شد، با اشاره به شهادت بیش از ۴۳ هزار شهید در غزه که ۷۰ درصد این شهدا را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، افزود: با وجود این موضوع آمریکا هنوز هم ادعا می‌کند که رژیم صهیونیستی از خود دفاع می‌کند.

وی با اشاره به طوفان ایجاد شده در مقابل توسط استکبار جهانی برای بشریت، عنوان کرد: علی‌رغم تمام حوادث به لطف پروردگار، رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، نیروهای نظامی و امنیتی و مرزداران امنیتی کشورمان کم نظیر است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم، ادامه داد: این مشکلات قابل کتمان نیست با این حال با کمک همدیگر این مشکلات قابل حل است. آیت‌الله خاتمی با اشاره به جنگی که دشمنان کشورمان ایران را هدف اصلی خود قرار داده‌اند، افزود: دشمن به خوبی می‌داند که خاکریز اول ما سوریه، عراق و لبنان است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه جنایتی که دشمنان مرتکب می‌شوند خشن‌ترین جنایت است، تصریح کرد: جنایات استکبار جهانی موجب بیداری افکار مردم دنیا و آزادی‌خواهان جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه تمام سلاح‌های رژیم صهیونیستی، سلاح‌های آمریکایی است، افزود: علی‌رغم تمام حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی آینده کاملاً روشن است و باید با صبر و استقامت به سمت اهداف بلند حرکت کرد.

خاتمی با بیان اینکه ما یاد گرفته‌ایم که اگر در راه استقلال و آزادی خونی ریخته شود آن خون مقدس است، اذعان کرد: ما اطمینان داریم سید حسن نصرالله شهید آثار و برکاتش در مقابل متجاوزین و اشغال‌گران از سید حسن نصرالله حی و زنده قوی‌تر و نیرومندتر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به جشن عاطفه‌ها یک پویش بسیار خوب در مدارس برای کمک به نیازمندان است، افزود: کمیته امام خمینی (ره) استان زنجان از پیشتازان در کمک به نیازمندان است که در این مسیر خیرین نیز بازوی توانمند این نهاد هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه آینده متعلق به دانش‌آموزان است لذا دانش‌آموزان اگر آینده را می‌خواهند باید خودشان آن را بسازند، خاطر نشان کرد: علم و دانش یکی از مؤلفه‌های قدرت است و برای عزت و سربلندی کشور باید سراغ علم و دانش برویم.

کد خبر 6242733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha